Plötsligt händer det...

Pallade inte skriva nått längre inlägg när vi kom hem igår, för det blev ganska sent, sen hade vi ju lite catching up to do med syrran^^ Jag gjorde iaf nått jag är stolt över igår, haha! Jag drack en hel kopp kaffe!! Fast iofs så var det chokladkaffe, men det var ju ett slags kaffe iaf! Gott var det väl inte heller men det slank ner. Måste ju visa min bror att jag kan vara duktig, haha!
Nu har jag skjutsat syrran till stan. Jag ville ha sällskap i bilen så jag ringde Sandra och frågade om hon ville haka på eftersom hon ändå bor längs vägen. Sen följde jag med henne in en stund och låg i hennes säng och kollade på en serie på Mtv. Handlar typ om amerikanska fotbollskillar och cheerleaders, haha! Tror det heter Two of a days. Jag gillar inte att köra bil så där överdrivet mycket när jag är ensam, men nu är jag iaf hemma! Ska bara ta det lugnt och umgås med Karolina eftersom hon åker igen imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0