rocky & drago

Fastnade framför Rocky & Drago igår med syrran. Jag kan erkänna att jag aldrig har tittat på det programmet för jag har trott att det är skit, men jag var tvungen att svälja min stolthet efter att ha suttit och garvat en timme. Programmet går ut på att Tilde Fröling och Peter Siepen testar olika utmaningar, och igår var dom bland annat hos räddningstjänsten. Där skulle Tilde spela offer och Peter skulle klippa ut henne ur en bil. När taket lyfts av så kommer hans kommentar : OJ! Det blev en cabriolet!
Senare kastade dom Peter i vattnet och testade sjöräddning, Tilde ba: Fjolla överboooord!!!
Det bästa med programmet är faktiskt deras roliga kommentarer och att dom passar varandra så bra, haha!


image208

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jupp jag skuille ju vara så snäll att bjuda :) Får bli en annan gång istället :)

2007-03-13 @ 16:54:29
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oj de va jag som glömde ändra namn :P

2007-03-13 @ 16:55:04
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha bra att du får det se ut som jag skickar till mig själv!!

2007-03-13 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0