Så kan det gå...

Hahaha herregud, jag säger då det x) Jag har verkligen kramp i magen av skratt just nu, tack vara min syrra! För att göra en lång historia kort: Hon har träffat en kille ett par gånger som hon är lite intresserad av, och en gång när dom skulle träffas så ställde han in^^ Hon hade en dålig dag just då och skrev ett mindre snällt inlägg på sin blogg om det. Hon vart ju liksom lite besviken, som man lätt kan bli, och det har blivit inställt när det har krånglat innan. Så får hon ett sms ikväll där han skriver att han sitter och läser hennes blogg. Opss, haha!
Hon ba: AAAAAHHH, logga in på min blogg och ta bort det nu (helt galen)!!
Jag ba, haha ta det lugn och sluta flåsa mig i nacken^^ Så loggar jag in och ändrar åt henne. Hon hoppas ju att han inte har läst just det inlägget såklart^^ Hon skickar tillbaka och låtsas som det regnar, ni vet nanana^^ Sen får hon ett till sms där han frågar om hon är lite sur på honom! Opss igen x) HAHAHA, ni skulle se hennes min! Shit vad jag garvade, det kom t.o.m tårar x) Ikväll fick ångesten ett nytt ansikte! Haha!
Dagens läxa: Ej skriva dåliga saker om som inkluderar vissa personer^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahaha STACKARS EVELINA!

2007-03-07 @ 23:10:53
Postat av: Marina

Det ar nat fel pa min dator. Det va jag som skrev innan :P

2007-03-07 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0