Sandaler & nagellack...

När jag läste Elin Klings senaste inläggstureplan och såg henne i jesus-sandaler blev jag sugen på att plocka fram mina egna gamla par. Jag hittade dock bara dom beiga, vart har mina svarta sprungit tro? Ganska kul när man kan damma av gamla saker, båda mina par är fyra eller fem år gamla. Tror jag köpte dom till skolavslutningen i åttan. Haha vad gammal jag känner mig! Men sis kanske har sett dom svarta nånstans? Jag måste bara tillägga att såna sandaler är ett helvete för mina fötter, för jag tycker alla remmar skär in i huden, haha!
Sen var jag bara tvungen att visa hur mitt neonrosa lack ser ut på. Jag har fortfarande svårt för neontrenden, men det är ju alltid kul att testa nya saker. Jag hade svarta och vita kläder igår, och det var ganska snyggt när det enda som bröt av var färgen på naglarna faktiskt. Jag tipsar om själva märket iaf. Det är Maybellines Water shine. Dom funkar asbra på mina naglar, och sitter länge innan det flagnar. Dock får man måla minst två lager om man vill få en täckande färg! Jag har färgerna Iced mauve och Pink explosion. Det sistnämnda på naglarna! Elin tipsar om ett från Depend också!


117070-218 117070-217
117070-219

Kommentarer
Postat av: Madde

rosa är inte direkt min färg på naglarna men ska jag prova silver ja då? *asg* hahaha

2007-03-22 @ 14:27:56
Postat av: Magdalena

Haha så där knalligt är egentligen inte min heller^^ ja du får köra hårt på den trenden istället, hahaha x)

2007-03-22 @ 15:16:55
Postat av: Evelina

Sis kanske har sett sandalerna i hennes skohållare på dörren på sitt rum? *visslar*

2007-03-22 @ 19:36:10
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0