Seansen...

Honey, I'm home, haha! x) Jaa, nu har jag då varit där på seansen, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Jag kan ju garantera att det inte var förbestämda personer eftersom mediet pratade med min mamma. Det stämde in på gammelmorfar, creepy! Hon sa typ att han försöker få kontakt med henne, men att hon viftar bort det, så visade hon med exakta rörelser precis så som mamma brukar göra hemma. Hon sa att han var vid mammas öron och försökte prata med henne. Jag ba omg säg inte så när jag sitter brevid, haha!
Vissa saker känds lite blaha, typ som att ja, det där kanske man kan gissa sig fram till, men sen vände det igen. Det var fikapaus, så mamma pratade med en som jobbar där som vi är lite bekant med genom det stället. Hon frågade om hon tror på sånt, och kvinnan satt tyst, sen sa hon: Om jag säger såhär så vet jag att det finns andra saker! Sen tänkte inte jag så mycker mer på det. Sen kommer vi tillbaka in i rummet och seansen fortsatte, då kom kvinnan in i rummet hon med. Då säger mediet typ: Jag ser flera skuggor efter dig! Du har gåvan, men du blockerar det, och låtsas om att det inte finns. Dom försöker locka över dig iaf! Sen säger hon: Du har en liten dotter som också ser och hör saker. När hon leker med sin trehjuling så leker hon inte ensam, men låt henne hålla på att leka med dom. Sen pratade hon lite mer om det där. Jag får alltid rysningar när det är barn inblandat för dom ska ju kunna se saker som vi inte gör. Haha, vad nördigt det låter när jag ska förklara, men vissa saker var lite otäckt. Ångest hade jag inte behövt ha iaf, för det var liksom inte läskigt på det sättet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0