skön dröm...

Jag hade en underbar dröm inatt! Jag fick inte ihop det med Brad Pitt, eller vann 40 miljoner, det var liksom en mysig dröm. Jag låg på en slänt i en sovsäck en sommarmorgon och kände solen bränna. Det där lät väl snarare som om jag var en uteliggare, men det är svårt att förklara, haha! Sen var det en byggnad nedanför där en viss person jobbade, så jag hade fri sikt ner till honom, mums! Sen tog drömmen en ny vändning när jag fick massa grejs i håret och flög upp i panik (hey, håret är faktiskt viktig), ner mot byggnaden där jag skällde på antingen syrran eller Sandra för det var nån av dom som hade gjort det, haha! Där nere var ju den där vissa personen också, han ba, vad fin du är idag! Inte för att jag någonsin skulle lägga mig på en slänt ensam i en sovsäck, men jag rår inte för att vissa drömmar är lite skumma, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0