spikjäkel...

Mina vårkänslor är gone, jag hatar att den nya snön kom! Jag kunde äntligen gå på gatorna utan skräck för att halka, men säg den lycka som varar, haha! Men nu regnar det mest hela tiden så det lär väl förhoppningsvis försvinna igen^^
När jag trippade ur sängen imorse så tänkte jag ta tag i lite saker som behövdes fixas. Jag började med att sätta upp min nya tavla. Det var tydligen inte den enklaste, haha! Jag hamrade på en ny spik som sen tog stopp när den var halvvägs ute, sen fick jag inte bort den där ifrån. Där stod jag och balanserade på en stol och drog med all min kraft. Trodde jag skulle ha rivit ner hela väggen innan jag hade lyckats rycka bort den^^ Jag tycker inte om när jag inte klarar sånt där, man känner sig så... tjejig, haha! Nu sitter den iaf uppe efter mycket om och med x)
Den ser enorm ut på bilden, men egentligen så är den ganska tiny^^
Nu har jag nyss klivit ut duschen och kladdat på lite rouge och mascara, så nu är jag fit for fight igen x)


117070-196

Kommentarer
Postat av: Anonym

typsikt dig dassnäve... hihi :)

2007-03-07 @ 17:20:29
Postat av: Emma

What a pretty woman ;D haha

2007-03-07 @ 19:14:56
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha TACK sandra, det värmer x) Och emma, jag håller med!^^ haha

2007-03-07 @ 20:42:23
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0