Trippen...

Nu är jag hemma igen. Jag tog det ganska lugnt på shoppingfronten idag, haha! Köpte bara ett nagellack, en lilja till dekoration, tre kort som jag ska rama in (två på Marilyn och ett på Elvis), sen en tavla på Marilyn. Mamma köpte dock massa rosa köksprylar till mig som hon tyckte jag skulle ha, haha! Men jag har ju stora planer på att skaffa en pojkvän som har egen lägenhet så jag kan bosätta mig där, haha! Kruxet är bara att jag behöver ett litet eget rum för mina kläder och skor. Mormor ba, du behöver väl ett eget rum bara till skorna! Så illa är det faktiskt inte! x)
Nu på vägen hem så hade jag en miniskräckupplevelse i bilen med mormor. Vi kör på E4:an mot stan när vi möter en enorm lastbil som kör precis över mittsträngen. All brun slasksnö kommer i slow motion rakt över hela vår fönsterruta. Det blev helt svart och täckt, och mormor tvärnitar eftersom hon inte ser nått, så vi åker åt sidan på vägen. Det var ju en impulsgrej så hade bilen bakom varit närmre så hade vi blivit påkörda bakifrån. Hade det frusit på mer så hade vi kunnat sladdat till andra sidan också. Jag blev helt stum av den lilla chocken, annars hade jag nog skrikit för fulla muggar! Jag tror dock att jag fick fram ett SHIT! Haha!
Nu är det mat, så jag ska joina bordet^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag måste ha missat din skräckupplevelse för när ja läste inlägget kändes de som att ja inte ens va med i bilen hah :P

2007-03-06 @ 18:42:39
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha men du var ju inte med i bilen, det var när vi var själva! haha x)

2007-03-06 @ 20:05:58
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Evelina

haha okej de förklarar saken :P trodde du menade när vi åkte hem från dollar :P hehe

2007-03-06 @ 20:36:38
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0