Tv + hockey...

Satt precis och tittade på Det Okända med syrran. Asså gaaah vad läskigt det är! Jag har ångest över seansen som heter duga, haha! Det är mindre än en vecka kvar också, attans!^^
Funderar starkt på att hoppa in i duschen och sura över att jag missar Timrås hemmamatch igen. Den här gången visas matchen inte ens på kanal nio så vi kan inte se. Jag har skippat att kommentera den senaste när Timrå förlorade med flit, haha! Jag jublade i soffan när Hedströms kusin Warg, sköt 2-2 målet, men sen klämde ju MODO in med ett mål till. Dåligt...
Brorsan skulle iaf gå, han ba, Jag ska gå med D, han som du tycker är så snygg du vet!  Jag hade faktiskt en biljett över enda tills igår! Jag vill inte höra att han ska gå med sin fagraste kompis och jag missar det. Attans igen! Haha x) Well, well, that's life som indianen sa^^

Kommentarer
Postat av: Madde

ja shit... på onsdag smäller det...shit va ja är nervös hahaha.... (a)

2007-03-11 @ 00:18:11
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0