utmaning...

Jag blev utmanad av Madde!

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

MINA SVAR:
1. Jag är rädd för clowner, sen jag såg DET som barn när mina flera år äldre syskon kollade, och maskotar sen bävern på Gröna lund hoppade på mig bakifrån.

2. Jag har nämt det innan, men jag kan faktiskt böja min tumme riktigt långt bakåt!

3. När jag öppnar spegeldörren på skåpet i badrummet kan jag inte kolla i den när den snurrar, för jag är rädd att jag ska se nått bakom mig, haha, men jag är besatt av skräckfilmer iaf!

4. Jag tror att alla killar oavsett ålder är våldtäktsmän när jag är ute ensam^^

5. Största delen av mina skämt handlar om snusk, haha^^

6. Om det är något som intresserar mig så har jag lätt för att bli liiite för besatt x)

Jag utmanar Emma, Lonken, Jessan, Lisa, Millan & Marina

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha herregud va svårt!! Tack för det Magda x)

2007-03-07 @ 21:05:43
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha sorry^^ (a)

2007-03-07 @ 21:09:20
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Emma

Maj gad, vem fan ska jag utmana, alla är redan tagna, hahahah 8)

2007-03-07 @ 22:42:13
Postat av: Lisa

Utmaningen tagen ;D haha, gör den ikväll så får vi se hur det går xD mohaha

2007-03-08 @ 15:06:03
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0