Dags att nanna kudden...

Ola på Bingolotto, vilket ögongodis... Såg lite ostadigt ut där med volten i början bara, han får vara lite försiktig grabben! Har spenderat resten av kvällen med mitt mobilmysterium. Nu har jag fått skivan och allt, men jag fattar inte! Jag måste vara jordens trögaste människa, men jag lyckas inte få in musik i telefonen! Jag får lite damp light, det är ju musiken jag vill komma åt! Får nog fråga min kära bror igen. Tack gode gud för bluetooth iaf, så jag kan ha kvar mina gamla bilder och grejor!
Nu funderar jag på att krypa ner i sängen snart. Sov ganska dåligt inatt, och det blev ju rätt sent som vanligt! Inte för att jag klagar, jag sover mycket hellre med honom än ensam. Det har bara en tendens att bli så varmt! Poängen var iaf att jag ska öppna i Birsta imorrn, så jag måste kliva upp tidigare än vanligt, därför får det bli en tidig kväll! Sååå, godnatt folks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0