Hos mamma...

Hejsan hoppsan folket, nu är jag hemma hos mamma! Snabba ryck här, haha! Kom ganska nyss hit, Anders hämtade mig med motorcykeln hos den där någon, som vi faktiskt kan kalla för J! Kom ju dit rätt sent igår, så jag blev kvar. Inte så otippat! Så himla mysigt att vakna brevid nån på morgonen, synd att man känner sig så jäkla äcklig bara! Ingen orkade kliva upp heller, låg kvar till kl 16 typ! Vi har en liten crush på rysare båda två (eller jag kanske ska tala för mig själv, haha), så vi kollade först på Fredag den 13:e igår, sen blev det en Halloweenfilm. Känns som värsta kulten att se dom, man ligger mest och skrattar!
Näe nu ska jag vara lite social med mamsen eftersom jag bara stannar tills imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0