Månsan...

Jahopp, så nu har man träffat Månsan också^^ Det var premiären, haha! Skulle inte tro att jag gör det igen heller om det inte är nått speciellt han är med i. Inte för att han inte är bra, för han är grym i Grease, men jag har ju redan min loverboy, och ingen kan ta den platsen^^ Tog en bild med Måns också, men den har inte jag på min kamera, så ni kanske för se den imorrn! Musikalen var iaf skitbra, jag skrattade så tårarna rann! Den bästa i hela föreställningen är ju han som bryter^^ När han säger Mr löva löva (den gamla låten Mr lover, lover) och håller upp ett löv, HAHA! Och när killen moonar och kliar sig på baken, hahaha! Var ganska mycket sexskämt också, precis min humor^^ Sen att dom slänger in både Cara Mia, och Let's dance är också kul! En av tjejerna, hon som spelar Patty kom av sig och började skratta skitmycket. Kul att se när dom inte kan hålla masken själva, haha! 
Var ju tvungen att köpa en singel också för att komma fram till bordet, men sen köpte jag även den lilla kalendern. Don't blame me, jag är bara människa och dessutom singel, och killarna har ingen tröja på bilderna!



117070-333  117070-334
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ååhh härligt att ni hade det bra :D och jaa skämten är fööör bra xD hahaha Exakt rätt humor (A)

Du måste ju även ha med: "Lööv is in the air.." HAHA

2007-05-06 @ 01:26:17
URL: http://pernillaaa.blogg.se
Postat av: Pernilla

Sen ett till skämt som va bra..när dom ligger på soffan o hånglar så dom nästan äter upp varann, kommer en kille o säger: jaa de där kan man verkligen säga att man pratar i mun på varann :| HAHA

2007-05-06 @ 01:29:45
URL: http://pernillaaa.blogg.se
Postat av: Madde

mm hett hett hett xD

säger som pernilla HAHAH...den repliken är asrolig HAHAHA

2007-05-06 @ 12:41:22
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Pernilla

GREASE ÄR BÄST!!! :D haha...eller de finns kanske bättre saker (A) men de är BLAND de bästa i varje fall ^^ haha

2007-05-07 @ 20:56:27
URL: http://pernillaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0