Min annapanna...

Var hemma hos Lina ikväll och träffade Anna för första gången sen oktober! Hon är ju en av mina kompisar som har varit i Australien nu. Åh, vad härligt det var att se hennes nuna igen och höra om hennes upplevelser. Man blir ju lite lätt avis och sugen på att åka själv, haha! Mina kusiner Therese och Sofie var också hos Lina, så det blev verkligen flera flugor i en smäll!
För flera år sen så klädde vi ut oss till ett killgäng vi kände, och skrev massa skyltar till och fotade oss. Den bilden har vi spenderat alla år med att garva åt i hemlighet. Så fick jag veta ikväll att den nu har blivit offentligt visad för en av killarna vi klädde ut oss till (han är nu ihop med min kusin). Det pinsamma är att det är just jag som var den killen på bilden, haha! Aja, han hade som tur var skrattat iaf^^



117070-343

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0