Morsdag...

Ännu en dag med massa fläng hit och dit! Men man ska väl inte klaga när det händer nått, haha! Jag sov ju hos J, så syrran kom och hämtade mig innan ett nångång. Vi såg förresten på Borat, shit vilken pinsam film! Iaf, mamma och Anders var lite sen med bilen efter, så jag spurtade som fasen och fixade till mig så gott det gick på några minuter, sen följde jag med till mormor även fast jag inte skulle. Blev mobbad av min mosters man som vanligt! Trevlig prick det där, haha! Efter åkte vi direkt till Fredrik och Lotta för att hälsa på Isak. Han har blivit så stor sen sist jag såg honom. Han är så söööööt! Jag måste bara lägga in bilden som Fredrik tog på oss, han ser helt jäkla vettskrämd ut! Jag skrattade halvt hjäl mig när jag såg den, hahaha!

117070-359

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0