Pli på schemat...

Jag sitter och försöker skriva rent mitt schema så alla utom jag också kan förstå det. Vi har ju olika färger och veckokoder och allt möjligt, så till och med jag blir förvirrad ibland när jag ska läsa, haha! Nu har jag iaf lyckats skriva ner denna vecka plus dom två nästa, vart jag ska vara och vilka butiker. Ni som tycker att ett jobb är förvirrande kan ju testa att vara på tre olika butiker^^ Fast sen när vi får chefer igen så kommer dom säkert ställa till så personalen i Birsta inte kommer att vara i stan. Det blir en chef för butikerna i stan, och en egen i Birsta, så vi får väl se hur bra dom kommer att kunna jobba ihop! Jag hoppas bara att dom inte hinner ändra schemat under mitt vikariat för jag är pretty nöjd med mina tider. Kolla in ena veckan:

117070-352

Faktiskt skönt att ha en sån slappvecka var fjärde vecka, så jag vill inte ändra det, haha! Sen lyckades jag pricka in den veckan när det är Gatufesten här, så jag är ledig alla festdagar! Vilken frihetskänsla^^ Eller okej, jag jobbar ju söndagen, men man ska inte klaga över att börja efter klockan ett direkt! Jag börjar samma tid dagen efter min födelsedag också, så jag har prickat in det viktigaste ganska bra^^ 

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahah du ska se mitt schema... det är B6, A turer, B turer, b2 turer.. 1000 namn och 10000 olika benämningar på vilka tider oh med vem man jobbar med xD hahahhahaa

2007-05-24 @ 20:29:51
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0