Valborg...

Blev ingen uppdatering igår, jag kom inte ens hem natt, haha! Stor skillnad från att inte åka alls som var tanken ett tag. Men Marie kom ju in på jobbet och stod och viskade You are beautiful brevid kassan, så vem kan motstå det smöret, haha!
Pappa skjutsade iaf mig till Njurunda där Marie fick plocka upp mig och köra ut till stugan i skogen. Det var typ vi två, en tjej till och resten killar^^ Ögongodis fanns det också (tur för Marie som skulle ha med mig dit^^)! Vi spenderade kvällen ute i kylan, sen av nån anledning började några skjuta med luftgevär på burkar, så jag fick också testa lite. Jag tror jag har hittat min nya passion, jag var grym! Skojar bara, det var snarare tur, haha! Jag fick ju hjälp först för jag kunde inte, av en riktig cutie! Fick heta Forsberg resten av kvällen från honom, och Amazonkvinnan från Marie, hahaha! Kärt barn har många namn ni vet! Vi höll även på att yra omkring efter så jag åkte på ett par smällar! Maries pojkvän skulle göra high five med båda händerna och missade min hand så han klappade till mig rakt på käken, sen råkade han sparka mig tvärs över smalbenen när vi lekte med en fotboll^^ Efter blev det en liten campfire där alla satt och surrade medans folket strömmade in och ut. När klockan var mitt i natten så gick vi in till en av stugorna för vi höll på att frysa arslet av oss, och där blev det pokerspel. Jag var inte direkt med för jag fattar ingenting, utan jag fick spela ilag med samma cutie. Han försökte förklara, men jag vet inte om han lyckades, poker är nog inte min grej! Fast ett par gånger till så kanske det sitter, vem vet?! Förresten, finns det ingen snabbversion av poker? Tar ju sån jädra lång tid! Sist jag kollade på klockan innan vi la oss var den 05.17, men jag minns inte om vi la oss då, eller om vi var uppe ett tag till, haha!
Det var iaf trevligt, så jag är glad att jag följde med! Hoppas ni hade lika kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0