Where are you my darlings...

Sällan jag är ute i sista sekunden. Klockan var kvart i tolv, jag började tolv, skulle precis gå och hittar inte mina skor. Liksom wtf!! Stressigt som attans, men jag hittade dom verkligen inte! Jag fick ta mina vita tygskor som jag har bloggat om tidigare, så nu har jag blåsor på hälarna! Skitskor^^ Har fortfarande inte hittat dom så jag måste försöka rensa minnet lite. Så typiskt att jag har glömt dom hos mamma eller nått, I really need them tomorrow!
Sandra kom in på jobbet och sa hej också! Vi jobbar om varandra allihopa så vi hinner knappt ses. Känns väldigt trist. Men jag slutade ju tre och hon började fyra, så vi fick en hel halvtimme på stan ihop, mohaha! Haha, läs ironin^^ Marie ringde för en stund sen och även hon sa att det känns som att vi tre inte kommer hinna träffas så mycket i sommar eftersom alla jobbar. Det var så mycket lättare när man gick i skolan, man ska fasen inte klaga! Vi får väl faxa över våra scheman till varann och kolla almanackan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0