Heja, heja...

Såg precis att Timrå vann sin hemmamatch idag mot Linköping! Det var på tiden, dom har ju förlorat dom senaste matcherna. Alla har vi väl svackor^^ Svider lite att dom måste vinna den matchen som jag inte går på när dom även möter samma lag. Första matchen som jag inte går på hemma på jättelänge. Tror jag har sett 8-9 hemmamatcher av 11 totalt! Dom borde ha flyttats upp till 4-5 platsen på tabellen nu, beroende på hur det gick för dom andra lagen.
Dom håller på med tröjauktion på deras hemsida nu också. Sitter och funderar på vem jag ska tvinga att köpa (dream on) Hedströms gamla matchtröja åt mig. Någon? Haha! Den som är dyrast av dom man kan buda på nu, attans bananer!


image675
Länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0