Jultema...

Helgerna blir jäkligt korta när man bara är ledig en dag, jag är så himla trött nu! Får stå ut tills på torsdag när jag får sova ut igen, haha!
Idag börjar julkampanjen på jobbet så vi ska skylta om våra fönster. Kommer säkert bli jättefint, men det är ett jäkla jobb innan det är klart. Vi har tom en stor dekal med stjärnor och en liten älva på som ska upp på fönstret. Får väl se hur rak den kommer bli^^ Färgerna går iaf i guld och vitt så det är så tjusigt, gillar verkligen dom nya påsarna! Vet inte vad jag ska ta på mig heller som man kan krypa omkring i skyltfönstret med, vissa kroppsdelar vill man ju hålla privata för omgivningen!
Måste komma ihåg att gå till Guldfynd och köpa massa tomtar till mamma också...


Update: Ett par timmar senare så var fönstret iaf nästan klart! Fattas en skylt, julgranskulor och nån väska på kuben, men dekalen och golvet är bytt, och paketen är inslagna. Måste säga att jag slog in dom jäkligt snyggt, haha! Det är bara synd att vi inte har en vägg bakom fönstret så man ser själva skyltningen bättre...


117070-662

Kommentarer
Postat av: Sara

Så mysigt när det börjar julskyltas överallt...=)

2007-11-20 @ 22:21:03
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0