Kjolen...

Tubtoppen som jag skulle kolla efter fanns kvar så det fick bli en sån från stan. Jag ska ju ha den som kjol som alla andra, tror nästan dom flesta kör så! Jag valde den här bara för att jag tror att den är längre än H&M:s version. Den här kan man ju dra precis dit man själv vill ha den så det är jättebra! Känner mig inte helt bekväm med ett korvskinn på kroppen, men det är väl en vanesak. Köpte den mest bara för att ha på julafton iaf, lär ju bli mobbad av släkten, haha! Och jag vet att det är hål i strumpbyxorna, drog bara på dom när jag testade! Även därför jag böjer på tårna så jag ser helt vanskapt ut^^

117070-673

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har skickat till christine idag.. Sa att hon måste svara senast i helgen. Fanns de inge kvar av de lite dyrare? Tänkte nu om vi får hjälp?
De får sätta in pengar på ditt konto isf :) Men jag hör av mig när/om jag får svar av henne.. Så sätter ja in pengar till dej ja med...

2007-11-29 @ 20:24:50
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0