Mamma <3 A...

För att svar på frågan så har mamma och Anders varit tillsammans sen jag var 14. Inte alltför länge egentligen, men det känns som det alltid har varit så! Jag är nog en av dom kanske få som verkligen inte vill att mina föräldrar ska vara tillsammans överhuvudtaget. Om dom inte är i samma rum heller så är det okej med mig^^
Jag fasar för att det skulle ta slut mellan dom nångång, för Anders är verkligen den enda stabila manliga förebild som jag har haft i mitt liv och han ställer alltid upp. Spelar ingen roll om jag vill ha hämting kl 3 på krogen eller om jag vill ha skjuts till nån speciell pojke halv elva en lördagskväll. Han dricker inte, vilket jag uppskattar, och han och mamma har aldrig någonsin bråkat under dom här åren. Jag unnar verkligen mamma det lugnet och tryggheten efter allt som hon har varit med om.
Sen så har han varit med på alla viktiga tillfällen, som min konfermation, när jag slutade nian, när jag fyllde 18, tog studenten, fyllde 20, allt sånt som man kommer ihåg lite extra!


117070-650

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är också en av dem få som inte vill att mina föräldrar ska leva tillsammans, Just för att dem är så olika och jag har alltid, sen jag var ½ år, levt med föräldrarna isär.
Tyvärr har jag inte den lycka som du och även en av mina närmaste vänner, att ha en styvpappa som ställer upp och är så "nära" dig. Jag har en som jag känner bättre än min egna pappa tror jag, men vi kommer inte överrens längre. Sen tonåren och efter 17 års ålder så har det bara gått utför. Thats life!
Ha de gott och ta hand om din familj, den är värdefull!
Kram Louise

2007-11-10 @ 18:15:38
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: Kristine

Ha en fin kväll, hälsningar Kristine!

2007-11-10 @ 18:21:10
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: Moa

Jag är nog också en av dem få som inte vill ha mina föräldrar tillsammans.
De går verkligen inte, dem hittar alltid nåt att tjafsa om x).
Dem har varit skilda sen jag var 4, så de är liksom vad jag växt upp med, separerade föräldrar. Jag har aldrig haft nåt ont med de ^^

2007-11-10 @ 23:28:59
URL: http://mooosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0