Paljettkjol & rosa mössa...

Funderar på om jag ska åka till stan imorrn. Måste få tag i den rackarns paljettkjolen som jag vill ha till julafton, känns som att den kommer ta slut annars. Har även fått en mössa som ligger på posten och väntar som jag vill hämta ut. Jag har för dåligt tålamod när jag väntar på saker, vill ha allt nu, nu, nu, haha! Aja, det blir inte förrän mot kvällen iaf. På dagen ska jag följa med mamma och hennes kompis på en liten utflykt till Hudik tror jag. Kul att kolla i affärer som inte finns här!
Nu ska jag fördriva tiden till kl 21 när husfruarna börjar. Missade ju förra veckan eftersom jag var på hockey, så nu har jag lite abstinens!

117070-671

Kommentarer
Postat av: Evelina

har du hört med fredrik än om presenten? annars tänkte ja om man skulle höra med christine å carola?

2007-11-27 @ 20:34:52
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Madde

varför haru inte sagt ngt om att du ska till hudik :O hade ja juh kunna gått ner och shoppat lite med dig (a) haha.. eller ja.. hade nog inte hunnit ändå eftersom ja packar för fullt ^^
hittade du ngt?

2007-11-28 @ 12:51:54
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0