Present...

Var ju tvungen att åka med Anders till stan imorse när han skulle jobba så jag kunde köpa farsdagspresent åt pappa. Bättre sent än aldrig, har varit upptagen med att krocka bilar som ni vet! Kände mig också tvungen att gå in på jobbet och visa mig, har fått så många oroliga sms från mina rara kollegor. Fick även veta hur tjänsterna på jobbet har delats ut, I'm not happy! Känns som att det är dags att söka sig vidare, men det är ju jobbigt det med. Tror iaf att jag ska jobba mina lunchdagar nästa vecka och se hur det känns i ryggen. Det kändes inte bra efter min tur på stan när jag inte kunde sitta ner iaf. Blir lite orolig eftersom jag aldrig sitter på jobbet heller förutom lunchen! Marie och Jesper strök förbi när jag var inne på jobbet, så jag fastnade med dom tills jag fastnade med brorsan, haha! Han stod i kön på Charm med sin kollega så jag skulle bara säga hej och fråga om försäkringen på mobilen, men han bjöd mig på lunch så jag blev kvar med dom! Trevligt, trevligt! 
Sen köpte jag ett duschdraperi till mig själv på Lagerhaus som krya-på-mig-present innan jag gick hem!



117070-649

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh riktigt snyggt duschdraperi! =)
Det mönstret är så fint. Har det i gardiner o ljuslyktor =)

2007-11-10 @ 10:51:00
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Meme

Har din mamma och Anders varit ilag länge? Han verkar iaf vara bra! :) Kul att du kommit igång med bloggen igen!

2007-11-10 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0