Struligt...

Dagens match var nog den struligaste jag sett på länge. Spelare ur samma lag som voltade över varandra, spelare från varsitt lag som åker rakt på varann och åker ner i isen åt varsitt håll, haha! Men vi vann ju och det är det enda som är viktigt även om det var förlängning! En trevlig överraskning var att min storebror var med också så jag hängde med honom hela kvällen. Har haft en riktig räkmacka-dag när jag har blivit bjuden på precis allting, det är alltid trevligt! Nu lär det väl dröja innan jag går på nästa match eftersom det snart är uppehåll för Karjala Cup, men jag skulle gärna vilja gå på Modo-matchen...
Hade iaf fått ett trevligt mail om att mina böcker skickades idag, så dom kommer nog i början av nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0