Tidig morgon...

Blev en alldeles för tidig morgon idag. Min styvfarmor skulle ut till Birsta och köpa en ny spis med Anders, så jag och mamma hakade på. Vi åkte redan vid tio, jag brukar sova den tiden på helgerna! Jag och mamma blev avläppt så vi kund ekolla på roligare saker medans dom fixade spisen. Jag köpte två fleeceplädar som jag ska ha i vardagsrummet sen. Jag fryser typ hela tiden så det måste finnas filtar där jag ska bo! Sen köpte jag små handdukar, har bara vanliga och badlakan sen innan. Kunde inte låta bli ett par rosa tumvantar heller^^
Nu ska jag på hockey igen med Anders och min bror. Heja timrå!!



117070-667
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

de är verkligen bara lägenheten som fattas nu ;P

2007-11-24 @ 18:27:21
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Madde

haha rosa rosa ;)
ja jag har alltid filtar på mig numera xD hahaha
lixom det är så mkt skönare (a)

2007-11-25 @ 14:44:33
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0