Till festen...

Jobbade 1½ timme övertid idag, var inte direkt planerat! Jag som skulle komma hem tidigt och hinna tina min middag, men icke. Blev istället en pirog, haha! Alltid lika avancerat när jag ska laga mat själv!
Vi hade just nu-kampanj på festväskor idag, så jag köpte tre stycken clutch-väskor. Jätteonödigt kanske, men jag hade svårt att välja mellan färgerna och dom var ju praktiskt taget gratis eftersom jag handlade för bonuschecken. Ska kanske lämna tillbaka nån av dom, får se! Den i mitten är rosa i verkligheten, ser ganska lila ut på bilden. 
La även undan min jul/nyårs-klänning (har inte bestämt när jag ska ha den, beror på vad jag gör) till nästa vecka. Den är så himla fin på, ville knappt lämna provhytten, haha! Egentligen får man ju inte lägga undan så länge heller, så ibland är det bra att jobba i butik!


117070-661

Kommentarer
Postat av: Marla

Läääckra!! Den lila var het,vill ha! :)
Tack för din blogg (dont stop).

2007-11-16 @ 23:58:06
Postat av: Sara

Åh va snygga väskor! :)
Nyårsklänning vill jag oxå hitta...! Ska kolla efter en i Göteborg, lite mer o välja på än här nere haha :)

2007-11-18 @ 21:55:44
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0