Ute bland folk...

Mitt paket med alla böcker kom så fint den här veckan, så jag har hämtat ut det nu. Eftersom jag inte kan jobba, så skulle jag klättra på väggarna om jag inte kunde läsa åtminstone! Var första dagen som jag var ute bland massa folk idag överhuvudtaget. Förutom några små pip av värken när jag böjde mig åt fel håll utan att tänka mig för, så gick det bra. Det värsta är faktiskt nästan att ha bilbälte på sig eftersom det trycker precis på alla mina blåmärken över magen! Känner mig lite stressad över att jag inte har köpt nån farsdagspresent också, men jag är inte riktigt taggad för en dag på stan än. Är skönt att börja komma tillbaka till vardagen lite, är så stressad över att inte kunna jobba när jag inte kan vara sjukskriven. Gå hemma obetalt är ingen höjdare för alla vet ju att man måste tjäna pengar...
Annars är det mest all försäkringsskit som gäller. Har räknat ihop alla grejor som blev förstörda, så pappa skulle anmäla det idag. Det blev ett värde på över 7500 kr med mobilen. Just nu känns egentligen inte pengar viktigast, men man har ju försäkringar av en anledning, så det känns dumt att inte använda den om man kan. Speciellt eftersom min mobil blev helt sönderskrapad, och jag har inte ens betalat av den än. Känns lite surt att betala sju månader till på en halvtrasig mobil...
En sak som jag iaf har lärt mig av det här, är att jag aldrig, aldrig igen kommer skämta om att jag vill dö. Helt plötsligt blev alla såna uttryck inte lika roliga längre...


117070-648

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj jäklar va mycke grejer som förstördes! Vad var det för nåt som du förlora?

2007-11-07 @ 13:58:37
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Sara

Usch..hemskt :(
Tur att "själen läker alla sår" - är det inte så man säger? =)

Vart beställde du alla böcker? Adlibris som ja tipsade om? =)

2007-11-07 @ 22:26:47
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0