Zzzzz...

Vad glad jag blev att Picasso gick vidare, annat vore väl skandal! Fast den största skandalen var ju redan förra veckan...
Ska iaf krypa ner i sängen nu eftersom jag ska jobba imorrn. Draget på krogen har inte ens kommit igång och jag ska sova, känns bra! Måste försöka komma på nått ha att på mig imorrn också. Jag får alltid panik på morgonen om jag inte bestämmer i förväg, haha! Är ju kul att piffa till sig lite extra på helgerna även om man ska jobba, men det känns inte som jag orkar. Well, well, vi får väl se! Godnatt folks =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, hoppas att Marie tar hem allt. Nattinatt*

2007-11-30 @ 23:39:32
URL: http://vastkustflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0