Borta...

Jag vet inte vart mina dagar tar vägen nu för tiden, men jag hinner inte med nånting känns det som! Ännu mindre hinner jag sitta här, kvällarna har ju för mycket roligt på tvn som man kan missa i så fall^^ Idag efter jobbet åkte vi till Ica maxi för att storhandla, det är stort där så jag hittar absolut ingenting! Hittade iaf min gamla chef som är avdelningschef där nu så vi pratade en massa. Tror hon blev lite förvånad att jag fortfarande är kvar på samma jobb, var ju faktiskt ett år den nionde oktober. Fast nu börjar det kännas som det är dags att söka nått annat om jag inte får mer timmar snart. Usch, bara tanken på att börja om från början på ett nytt ställe känns ansträngande^^
Oh, en liten rolig detalj från när vi handlade var att vi hittade mormar på en gammal klassbild från 1945 i kafeterian utanför, vad är oddsen på det?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0