Familjen...

Åh jag stört trött idag, är inte van att kliva upp halv sju på morgonen! Kallar jobbet så gör det... Blev rätt sent innan jag kom hem från mamma igår för min syster från Nyköping kom på kvällen, så jag väntade på henne och barnen. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på inblandade i min familj, men när dom kom så hade dom happy meal-förpackningar med sig som Bäbis fick tag på. Hon stack in huvet där sen satt hon fast i boxen och sprang omkring med den över hela huvet. Sen öppnar yngsta barnet kylen och tar fram ett kålhuvud som han börjar använda som fotboll. Men det kanske är normalt...
Pratade med andra syrran lite innan jag la mig också, och hon kläckte ur sig att hon hade fått med sig en av mina tröjor till Åland, not good! Så Sandra, vi får klara oss utan min mörklblåa tröja ett tag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0