Hinner inte med mig själv...

Jag skulle så snällt uppdatera igår, men jag hann inte! Hann bara komma innanför dörren i stan innan jag fick plocka ordning alla kläder sen pappa flyttade upp hyllorna i klädkammaren. Är lite trångt där just nu, men jag har ju mer plats för mina saker där nu iaf. Medan jag fixade där ringde J, så jag gick hem till honom istället. Vi såg en film som jag aldrig hört talas om, hette typ Haven eller nått liknande. Den var faktiskt ganska bra! Sen hann jag inte skriva imorse när jag kom hem utan tänkte göra det på jobbet, men naturligtvis har datorn där pajat, haha! Kom precis hem så nu ska jag njuta av att sitta ner ett tag, sen ska jag plocka ihop sakerna som jag ska ta hem till mamma.
Vår söta nyopererade Bäbis med halksockorna på^^


117070-606

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0