Hmm...

Dåligt att beställa böcker på en fredag, känns som det tar dubbelt så lång tid innan man får dom eftersom helgen går bort. Jag som inte har nått att läsa nu, och somnar så svårt utan. Attans bananer! Jag tror även att jag råkade beställa en sexbok. 100% ärligt, råkade!! Jag brukar inte läsa handlingen så noga, utan kollar mest på omslagen på lite chicklit-aktiga böcker. Iaf så valde jag en bok av Emma Hamberg som har skrivit Linas kvällsbok eftersom den är så bra, och jag tänkte att den säkert skulle vara likadan. Tills jag läste handlingen på Bokus hemsida:

"Jag fick vänta på min första kyss jättelänge. Som substitut för de där riktiga kyssarna ägnade jag mig åt mitt armveck istället. Den här boken är till för dig som också mest får kyssa armveck, eller som har småhånglat lite, för dig som varit olyckligt kär och för alla som är nyfikna på det där som är på gång. Det där med kärlek och sex, både utanför och innanför byxorna förälskelse, onani, kyssar, killar, tjejer, ensamhet, kåtslag, svek och petting. Vi snackar om kärlek och sex helt enkelt. Från början, den allra första bitterljuva början." Emma Hamberg

Detta kan ju bli väldigt spännande, haha! "Don't judge a book by its cover" heter det väl? Hädanefter är det jag som läser lite handling innan jag klickar på köp^^


image631

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Ja det kan ju va en nackdel o bara kolla på omslaget :P Jag brukar oxå gå efter det!
Jag har fått mina 4 böcker nu o ska börja på PS I Love You =)

2007-10-30 @ 09:09:11
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0