Något nytt, något gammalt...

Jag kikade i Kellys blogg förra veckan, och blev kär i silkesklockan som hon visade på en bild. När jag gick in på Zylber och kollade så var den jag ville ha tyvärr slut (den med svart och rosa band), så därför gjorde jag en egen variant! Det blir ju inte exakt lika, men jag tog en klocka som jag gillade, tog av banden och köpte satinband till den istället. Ni får ursäkta den fina knytningen och rosetten, det var min far som gjorde den, haha! Klockan kostar ca 1000-1500 kr i butik, 909 på nätet, så mina två olika satinband (köpte marinblått också) för 33 kr med den gamla urtavlan känns som en väldigt bra budgetvariant!

117070-597
117070-598

Kommentarer
Postat av: Madde

ja det blir juh minst lika snyggt :D

2007-10-22 @ 23:29:05
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0