Sötnosen...

Blev väldigt kort innan, men jag var stressad! Träffade mycket folk som jag kände på hockeyn idag, det är faktiskt ganska ovanligt. Sandras pappa hade köpt biljetter också, så jag hann träffa henne en snabbis i andra pausen. Sen var det en kompis föräldrar, en annan klasskompis, min kusin och morbror m.m. Riktigt kul! Synd att mitt favoritögonblick är när spelarna kommer in till musiken och dom sprutar glöd, det är ju över på typ fem sekunder^^ Lite mer inne i matchen så har hockey en tendens att ta fram den dåliga människan i mig, haha! Jag blir så arg när dom gör dumma saker! Fast jag är emot att bua ut domare och såna saker, jag lider med dom. Karln brevid mig började skratta när jag sa att dom skulle sluta mobba domaren, haha!
Nu har brorsan och dom åkt hem också, men vi ska till dom imorrn så det dröjer inte länge till nästa gång. Isak är ju som han är. Jag låg på soffan i ena hörnet medan han kröp till mig, sen pratade jag i telefon en snabbis. Tror ni inte att den lilla skitungen bet mig i tån, haha! Han har börjat få tänder, så just nu är det väldigt roligt att bitas överallt!^^ Hann fånga sötnosen på en bild när han åt banan :)



117070-610

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha e din tå svullen nu? xD

2007-10-18 @ 12:57:27
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0