Hej o hå...

Jag har för mycket som jag borde göra och för lite tid, vart tar alla timmar på dygnet vägen? Jag måste tvätta och stryka alla kläder som ska packas ner, men för att kunna göra det så måste jag ju faktiskt bestämma vad som ska med. Dagens i-landsproblem^^ Kanske hinner komma någonstans på 40 min nu, Idol ska det tittas på kl 20! Efter det så ska jag kolla in Heroes också. Har väntat länge på att den serien ska komma!
Satt och bläddare igenom lite reklamblad medans jag åt också, och hittade ett köksbord med stolar som jag blev sugen på. Hade det inte varit för sthlm så skulle jag nog slå till, men höstkläder kan jag ju faktiskt använda så det väger lite tyngre just nu. Men det svider, I want it!
Nä nu måste jag dyka ner i klädhögen, sen ska jag plåstra om mina sex skavsår^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0