Klippning...

Jag ska klippa mig snart, så jag sitter och funderar på frisyrer. Just nu ser det mest ut som en katastrof varje dag och det är omöjligt att fixa till. Fast jag har stor ångest över att låta nån sätta saxen i håret för jag blir aldrig nöjd. Brukar sluta med att håret är ungefär två dm kortare än det var innan. Jag vill inte klippa bort längden för jag älskar att ha långt hår, utan bara klippa upp det lite. Ska iaf gå till min barndomskompis som är frisör, så henne kan jag verkligen säga med hot hur jag vill ha det, haha! Vet inte hur jag ska göra med luggen heller, om jag ska klippa av den eller om jag ska spara ut den igen...


117070-548

Kommentarer
Postat av: alexandra

japp,såklart :D nu när jag bor i Falun är det ju bara 8 mil dit :D riktigt nära och bra :D

2007-09-18 @ 11:01:35
URL: http://aaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0