Röra...

Jag vill bara gråta när jag ser röran jag skapar överallt. Så mycket saker, men så lite utrymme! Jag försöker ta tag i min klädkammare ungefär 70 gånger i veckan, men jag gr bara in dit och vänder. Jag behöver mer galgar, mer hyllor och massor av skopåsar! Väskorna får inte heller plats längre så allt hamnar ståendes på golvet så det ser bara stökigt ut. Jag har iaf tagit ut alla mina hem-prylar därifrån nu, men jag vet inte vart jag ska ställa dom istället, haha! En lägenhet vore iofs trevligt^^ Bestämde mig iaf för att behålla tunikorna från sthlm. Måste sy in den svarta, och jag önskar att den plommonfärgade vore lite längre, men dom får duga!



117070-539 117070-538

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0