Saker till sthlm...

Hann med lite ärenden idag också som skulle fixas innan sthlm. Var inne på H&M och handlade lite. Behövde en ny bodylotion, hårspray, rakgel, sen blev det näsdukar också. Är så bekvämt att ha med sig och bara torka av sig om man behöver. Bussbiljetterna är beställda och betalda, chefen vet om att jag ska åka bort, och jag har gett pengar till arbetskollegan ifall paketet kommer när jag är borta så dom  inte behöver vänta tills jag kommer hem. Jag tror att det mesta faktiskt är ordnat nu inför resan! Det största problemet är packningen. Vette fasen vilka kläder jag ska ta med, och hur mycket. Måste ju lämna plats i resväskan så allt nytt kommer med hem^^ Fast bara för att jag vill handla så lär jag väl inte hitta nånting istället! Tror jag ska skriva ner en lapp med saker jag behöver (läs: vill ha) som jag ska kolla efter...



117070-518

Kommentarer
Postat av: Linnea

nej, jag tog en svart. svårt att matcha ibland lixom! har lixom inte köpt vinterjackan ännu, den kan bli vilken färg som helst. eller inte vilken som helst, men :) den var sjukt snygg,och älskar den verkligen.

2007-09-03 @ 21:53:23
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0