Vart tog dagen vägen...

Har verkligen inte hunnit skriva nått idag! Var ju och köpte byrån och skoförvaringen på ikea och det kändes som det tog hela dan ungefär. Ja, det blev den rosa, men den ska som sagt bara stå i klädkammaren! Jag tänker faktiskt inte börja möblera rum i rosa! Sen köpte jag massa handdukar på Jysk, så vi blev där ett tag också. Jag satt säkert i två timmar bara med att skruva ihop byrån, bruksanvisningar och jag går inte så jättebra ihop. Nu är den dock klar, ska bara försöka få in den sen också. Blev lite ändrade planer om hur det ska se ut där inne, så jag har inte tänkt klart än! Sen fastnade jag i telefon med Sandra och Marie, och sen var dagen slut^^ Lägger väl kanske upp en bild när det är klart därinne sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0