Fullt upp...

Idag har det verkligen varit full rulle enda tills nu! Hann knappt vakna innan jag och Evie åkte till Fredrik och Isak. Hon hinner ju inte träffa honom så ofta, så vi passade på nu. Mamma skulle med också egentligen, men hon ligger nerbäddad sjuk i sängen istället! Sen hann vi bara komma hem, åt middag, sen blev det på med sminket och plåtning för fullt! Jag känner mig fortfarande inte bekväm med nakenheten, men det syns inte att det är  jag + att inga kroppsdelar direkt syns! Puh! Sen tog vi massa vattenbilder i badkaret efter inspiration från dagens Top Model-repris, haha! Fast dom skulle föreställa vackra nymfer, det gjorde inte jag! Lägger kanske ut en sån bild när dom är färdiga, ska ju beskäras och fixas med filter (tydligen viktigt med sånt när man går fotoskola, haha) så jag får väl se när dom blir klar! Dom övriga till projektet är ju inte direkt modebilder som man vill rama in på väggen... Lär väl fortsätta fota imorrn gissar jag på :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut sen :D måste få se dem juh :D

2008-04-14 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0