Inte så vaken...

Alltid lika trevligt att vakna av alla lastbilar och traktorer som kör nedanför fönstret på morgnarna. Nu lät det som jag bor mitt i skogen, men jag är faktiskt i stan! Dom håller bara alltid på med massa byggen här...
Till skillnad från många andra som verkar vara uppe med tuppen idag så har jag bara hunnit med en dusch, haha! Måste passa på att sova ut dom dagar man kan innan man ska jobba! Fast jag jobbar bara lunchpasset (snarare middagspass) idag så det är nog ingen fara. Det känns som jag kan göra vad som helst bara för att få timmarna att gå så det blir fredag = lön! Shopping imorrn!!! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha ja sova ut är aldrig fel (a) haha
ja jag är lite nöjd över allt ja hunnit med REDAN haha.. men morgonpromenaden skipapde jag idag :O illa -.- ahahahha

ja fast det som känns töntigast för mig är att gå framåt och ta på sig själv HAHAHAHAH xD

2008-04-24 @ 13:14:35
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0