Sanningens ögonblick...

Jag kollade på Sanningens ögonblick ikväll igen, jag tycker att det är jättekul att se på! Fy fasen vilka frågor dom får, haha! Hade dock lite svårt med två saker idag;


1. Varför, varför, varför vill man ha sex på en kyrkogård? Okej om folk håller på utomhus, men där drar iaf jag min gräns, känns lite väl respektlöst...


2. Jag skulle bli galen om min pojkvän satt och sa i tv att jag är rolig för att jag säger så himla korkade saker som han sen kan skratta åt! Nu menade han det antagligen inte lika illa som det lät!




Men, men, smaken är som baken och alla gör som dom vill :)

Kommentarer
Postat av: Madde

åh jag missade det -.- men ja vet att han skulle få den frågan... men dem hade haft det asså? fan va äckligt.. och respektlöst på någe sätt ! ush haha

näe svackan SKA inte få förstöra även om den gärna vill -.- och JAAA se filmen hahahah xD riktig american pie film :) HAHHAHA olas eller js? hahahha klockrent magda hahahahhaha föresten drömde jag häromdagen om olis... jag skulle käka middag med han och du blev så himla sur för att du inte fick gå hahaha (a)

2008-04-28 @ 09:21:43
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0