Smaken är som baken...

Filmkritiker verkar ha en bra tendens att inte hålla med oss vanliga döda när det gäller film, oavsett om det är bra eller dålig kritik! Ett exempel är Sweeney Todd som jag bara har läst och hört positiva saker om, men jag vet inte om jag håller med. Jag tyckte inte om slutet, och jag tycker inte om att det är en musikal! i en film som Grease stör det mig inte, för där sjunger dom vissa låtar med handling ibland, men i den här sjunger dom nästan hela tiden, oavsett om det handlar om köttpajer eller rakknivar! Utan sången tror jag nog att jag skulle gilla den mycket mer! Dock finns det en stark anledning till att se den iaf, nämligen Johnny Depp, haha!


image942

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0