Tallrikar...

Jag sitter verkligen och pysslar hela min fritid så det känns som om jag inte har tid till annat! Senaste tillskotten är två rostallrikar. Syns inte så bra på bilden pga blänket, men det är iaf rosor över hela. Jag älskar att sätta på det där pappret, jag måste skaffa nått mer att göra! Tror det kan vara min kärlek till att kladda som gör det roligt, haha! Är roligare att ha speciella grejor som man har gjort själv än att bara köpa :)
Jag tänkte spendera kvällen med att tvätta så jag ska väl fortsätta med det nu. Måste stryka den senaste maskinen också. Hurra vad roligt!!




117070-926

Kommentarer
Postat av: Madde

åh va fina dem blev :) hur gjorde du dem?
föresten hur blir det på lördag? :)

2008-04-06 @ 18:38:56
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Madde

åh verkar värsta lätt för så snygga saker :) haha
ja jag får se.. det är juh som sagt sjukt pinsamt xD haha men å andra sidan så händer det juh ngt (a) HAHA
ja alex kommer juh inte iaf.. hon hade inte råd nu när det var västerås igår och då vet ja inte hur pernilla gör haha.. ja antar att ja åker hem eftersom kan bli svårt att komma hem dagen efter annars.. men skulle vart kul.. och du har inte hört någonting om vart han ska vara? för det har nämligen inte kommit upp någon plats ÄN lixom haha

2008-04-06 @ 19:04:57
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0