Vad blir det för mat...

Nu har jag precis lagat mat, sitter typ och dreglar i väntan på att det ska bli klart. Blir lasagne, älskar det! Nu pratar vi lasagne utan massa äcklig tomatsås och sånt skit som vissa förstör maten med ;) Sen ska jag fasen träna framför den trista dvdn, blev aldrig av igår! Jag lovade ju min fotograferande syster vid ett väldigt svagt tillfälle att hon skulle få ta lättklädda bilder på mig till sitt projekt. Hrm... Jag har faktiskt ångest, jag brukar inte gärna hoppa omkring naken bland folk. Inte minst fastna på bilder som ska utställas sen... Well, well, min regel var iaf att jag skulle få godkänna dom själv, så det blir säkert bra! Om bilderna blir fina så kan det ju vara kul att ha kvar när (om) man blir gammal och rynkig, haha!

Kommentarer
Postat av: Madde

AHHA ojoj ;) lättklädda magda HAHA dem blir nog bra :)

ja jag har redan druckit klart det xD så det går men man kissar som F A N !! haha har kissat typ 5 gånger på 2 timmar AHAHHA det är inte normalt xD

2008-04-08 @ 16:46:58
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hallå tjejen! Carina och jag tänkte åka in på jobbet på torsdag rätt så tidigt så vid 10 blir det. Du får gärna komma om du känner för det =)

2008-04-08 @ 21:11:25
URL: http://www.milino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0