Bara massa jobb...

Blev kvar på jobbet till stängning igen, har inte hunnit med datorn alls! Tog inte ens rast, utan slängde bara i mig lite mat. Jag håller på att bygga om hela damavdelningen ensam, så det tar lite tid. Hade liksom inte ro att avbryta mitt i allting! Ska iaf fortsätta imorrn, hoppas på att jag hinner klart då. Det är ganska roligt att bygga om helt själv, man får verkligen tänka till och använda sin kreativitet!Jag måste räkna ihop mina timmar sen också för jag kommer bara vara ledig totalt fyra dagar under hela augusti. Känns som det borde bli en del :) Det kommer kännas jättekonstigt att jobba så lite efter sommarschemat. Tråkigt...

På vägen hem träffade jag Emil H, en gymnasie-klasskompis, så vi började prata lite. Har typ inte sett karln sen vi tog studenten så det var trevligt med en liten uppdatering. Jag har verkligen jättedålig koll på vad alla gör nu för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0