Borta med vinden...

Nu har jag varit borta hela dagen igen. Skönt, då har den iaf gått! Min syster Viktoria ville att jag skulle åka till mamma ikväll eftersom hon åker till Kina på torsdag. Egentligen ska hon till Australien, men det blir en månad i Kina först! Hon ville väl att vi skulle umgås lite innan. Nu är jag iaf i stan igen, tur att man har privatchaufför (andra systern)! ;) Vi tre och mamma ska ha en liten avslutningslunch på torsdag, så vi hinner faktiskt ses lite mer.
Nu ska jag börja göra mig klar för sängen. Chefen sa att jag fick komma till öppning om jag ville, så jag ska försöka med det. Orkar egentligen inte jobba alla extratimmar, men jag passar på att tjäna pengar när jag får! Bara man kommer dit så är det okej, det är att komma ur sängen som är det kritiska momentet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0