Dofter...

Vissa saker man köper är viktigare än andra, tex parfym. Jag har sniffat runt i flera veckor nu för att hitta en ny, för jag är ganska less på min DKNY. Jag älskar den egentligen, men den blev ju så himla hypad så den blev förstörd. Det blev ännu värre för min när tre av mina systrar köpte en likadan så alla luktade lika, haha!
Det var så enkelt när jag hittade den parfymen, för jag visste att jag skulle ha den innan den ens hade kommit ut här! Fick hem ett doftprov och sen var jag fast, men nu har jag fått besöka parfymdjungeln på riktigt. Jag har faktiskt hittat en som jag är riktigt kär i sen en tid tillbaka, men då har en tjej på jobbet precis köpt den. Jag håller på att bestämma mig om det gör nått eller inte. En kompis vill också ha den så det känns inte som det spelar så stor roll egentligen, man måste ju få köpa den man tycker om bäst :) Haha, herregud vilka ilandsproblem man kan ha, det finns ju betydligt värre saker att fundera över! Nåja, jag återkommer efter nästa lön med beslutet ;)

Kommentarer
Postat av: Ludde

Jag tycker du ska börja med svetthandukar! Det är bra grejjer det!

2008-08-11 @ 14:51:01
URL: http://lurvasludd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0