En prydlig stöka...

Jag är ganska stökig av mig (nu menar jag inte personligheten, jag är ju ett helgon) men det finns en grej som jag alltid har ordning på! Nämligen plånboken! Där är allt så fint och prydligt ordnat! Jag har faktiskt blivit mobbad av alla som hittills har sett mina vikta kvitton. Hela högerspalten är från Wedins, haha! Sen har jag dom viktigaste korten på ena sidan (Wedins, Åhlens, Kicks, H&M, körkort, Visakort) och övriga på andra sidan (donationskort ifall jag dör, apoteket, sjukhuskort, Hemmakväll m.m). Nu menar jag inte att mitt donationskort inte är viktigt, men man använder det liksom bara en gång i livet. Eller snarare i döden. Sen har jag även ett fack med en lyckoamulett som jag har fått av mamsen.
Så ja, även en stöka kan vara prydlig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0